Ата-аналардың жоғары лауазымдарда болуы оқушының мінез-құлқына немесе мектептегі тәртіпке әсер етуі мүмкін. Мысалы, егер ата-анасы қоғамда белгілі тұлға болса (мемлекеттік қызметкер, бизнесмен немесе басқа ықпалды адам), оқушы өзін осы лауазымды пайдаланып, мектептегі ережелерді бұзуға немесе тәртіпсіз әрекеттер жасауға тырысуы мүмкін. Бұл әлеуметтік және құқықтық тұрғыдан өте күрделі мәселе. Мұндай жағдайларда оқушының құқықтары мен міндеттері, сондай-ақ мектептің тәртіп саясаты арасында қарама-қайшылық туындауы мүмкін.
Тіпті өзі оқитын мектепте әкесі немесе шешесі мектеп директоры болса, бұл оның өміріне теріс әсер етуі немесе басқалардан ерекше құқықтар беруі тиіс емес. Өкінішке орай, кейбір ата-аналар балаларына айрықша қарап, оларды басқалардан артық көрсетуге немесе баласын ерекше сезінуге мәжбүрлейді.
Мектеп директоры мен оның оқушы баласы арасындағы өзара сыйластық, түсіністік және жақсы қарым-қатынас өте маңызды. Әрқайсысының міндеті мен жауапкершілігі әртүрлі болса да, екеуі де оқу үдерісінің сапасын қамтамасыз етуде бірлесіп жұмыс істейді.
Директор өзінің іс-әрекеті мен сөздері арқылы қол астындағы мұғалімдерге және оқушыларға үлгі болуы тиіс. Әрдайым адал, еңбекқор және тәртіпті болу маңызды. Егер мектеп директоры мен оқушы арасындағы қарым-қатынас дұрыс қалыптасса, мектепте жақсы білім беру және тәрбиелеу үдерісі жүзеге асады. Сол сияқты оқушы да әкесінің немесе шешесінің директор болуына қарамастан, тек өз күш-жігері мен білім деңгейіне негізделген жетістіктерге жетуі тиіс. Оған ешқашан ерекше қаралмауы немесе артықшылықтар қолданылмауы керек.
Төменде біз өз оқырмандарымызға мектеп директорының баласын қалай тәртіпке салғаны туралы видеоны ұсынамыз.