12 C
Нур-Султан
10.05.2021

Ұрпақты ұлттық негізде тәрбиелесе…

Балаға білім беріп, біліктілігін арттыруда түрлі тәсіл ұстануға болатынын ұстаздар қауымы жан-жақты дәлелдеп келеді. Әр алуан әдіснаманы пайдалана отырып, оқушылардың зейінін ашып, зеректігін оятуда. Шетелдік шеберлердің озат ойлары мен жоғары жобаларын мемлекетіміздің мектептеріне енгізіп, сапалы сабақтарын бастап кеткелі де көп болды.

Жақында Ұлттық академия­лық кітапханада «Педагогтардың кәсіби креативті құзыреттілігін жетілдіруде ұлттық ойындардың рөлі» тақырыбында  қалалық  семи­нар өтті. Түрлі ойлар мен ой­ындардан, тәлімді тренинг, баянды баяндамалар мен сү­белі сұхбат түрінде өрбіген жи­ында №48 «Ақ көгершін» бала­бақшасының эксперименттік  ала­ңының ғылыми жетекшісі, педагогика ғылымдарының кан­дидаты Ақжарқын Бәдел «Мек­тепке дейінгі ұйымдарда оқы­тудың  креативті технологияларын пайдалану» тақырыбында баяндама жасап, педагогтармен «Креативті шеңбер» ойынын ұйымдастырды.

«Бүгінде «креативті педа­гог», «креативті маман» термині жиі қоланылуда. Педагогтың шығармашылық және креа­тивтілік қабілетін дамыту өзекті мәселеге айналды. Креативтілік сөзін ағылшын тілінен аудар­ғанда «create» – тудыру, жасау, шы­ғару дегенді білдіреді. Креа­тивтілік – тұлғаның айрықша идеяларды шығару, ойлаудың дәстүрлі сызбаларынан кете алу, проблемалық жағдаяттарды шеше алу қабілеті. Креативтілік интеллектуалдық қабілеттердің ішінде ерекше тип ретінде бө­лініп шықты. Отандық ғалым Ш.Таубаева: «Креативтілік деге­німіз – жеке шығармашылық әре­кеттің жемісі» деген. Әр пе­дагог өзінің ішкі мәдениетін сөй­леу мен өз ойын жетілдіру ше­­берлігін арттырып отыру керек. Ол үшін кітаптар оқу, өзге­рістер мен жаңалықтардан хабардар болу, өз білімін жетілдіру, жаңаша идеялар мен жаңаша оқыту технологияларын тиімді пайдалану, креативтік технология бойынша ұлттық білім беру моделін жасау, оқытудың стандарт шеңберімен шектелмей, балама бағдарламалар пайдалану, баланың біліміне, қабілетіне, дарындылығына, сұранысына, өнеріне сәйкес деңгейлеп, саралап оқыту, ұлттық тіл, салт-дәстүр, дүниетаным, атакәсіп, ұлттық бай тәжірибе негізінде тәрбиелеу, оқытуды ізгілендіру керек. Мысалы, Сәкен Қасық­байұлы деген азамат «Қазақы жеті ойыншық» жобасын жаса­ған. Ол ойыншықтардың ішінде мыналарды ерекше атап өтуге болады. Біріншісі – «Бөбек домбыра». Бұл кішкентай балалар құрастырып, жинай алатын домбыра. «Керемет үй». Кә­дімгі киіз үй. Оны да бала­лар құрастырып, өздері ойнайды, бөлшектерін айтады. «Ой­ландырар оюлар». Оюлардың түр-түсі құрастырылатын ой­ын. «Әсем үй». Едендегі ою­ла­­ры да құралады, үй де құ­ра­лады. «Саз аспаптары». Ба­ла­лар ұлттық аспаптарды құрас­ты­рады, танысады. «Әуенді бесік». Балалар бесікпен, бесік жырымен танысады. «Астана-Бәй­терек». Елордамен таныстыру, ба­лалардың туған елге, жерге деген сүйіспеншіліктерін арттыру. Бұл да оқытудың  креативті технологияларын пайдалану болып табылады», дейді Ақжарқын Бәдел.

Шара барысында аталған ба­лабақша меңгерушісі Ұл­жан Әбенқызы семинарға қа­тысушыларды құттықтап, бағ­дарламамен таныстырды. Мә­дениет қайраткері Сара Оразова жетекшілік ететін балабақша балдырғандарынан құрылған хор семинардың шымылдығын ашты. Семинарға Нұр-Сұлтан қаласы  Білім беруді  жаңғырту орталығының бөлім басшысы Ақмоншақ Нұртазақызы «Жаң­­ғыртылған білім беру жағ­дайында ойын түрлерін қолдану ерекшеліктері» тақырыбында баяндама жасады. Балабақша әдіскері Бану Түкенқызы бала денсаулығын нығайтуда ынталандыру технологиясын асықпен кіріктіре қолдану әдістемесін түсіндіріп, балабақша педагогтарына балабақша деңгейінде ұлттық ойындарды ойнатудың жаңа бағыты бойынша шеберлік сынып өткізді.

 

Рауан Қайдар

-ЖАРНАМА-

Пікір қалдырыңыз

Please enter your comment!
Please enter your name here

- ЖАРНАМА -

СОҢҒЫ ЖАЗБА

Асхат Аймағамбетов. Біз балаларымыз үшін барынша қолайлы жағдай жасаудамыз

Білім және ғылым министрі Асхат Аймағамбетов бүгін Ұлттық бірыңғай тестілеу өтіп жатқан пунктердің біріне барып, талапкерлермен әңгімелесті. Бұл туралы ол өзінің ФБ әлеуметтік желісінде...

Мектептердегі карантин талаптарының бұзылуы: 312 тұлғаға 29 млн теңге айыппұл салынды

Қазақстанда бірқатар мектепте маска режим сақталмаған, арақашықтық белгілері қойылмаған, бөлмелерге ылғалды тазалау және залалсыздандыру жүргізу кестесі бұзылған, сыныптардағы парталар арасындағы қашықтық сақталмаған. Сондай-ақ бактерицидтік...

Баланы мектепке қай жаста берген жөн — фин ғалымдарының зерттеуі

Финляндия елінің ғалымдары бүлдіршіннің жасы оқу үлгеріміне әсер ететінін айтады. Яғни, жылдың соңында дүниеге келген баланың үлгерімі жылдың басында туғандарға қарағанда нашарлау болады. Турку университетінің...

Үкіметтен бір тиын сұрамай, ауылында көпір салуға бас-көз болған мұғалім

Бүгінгі кейіпкеріміз – Үржар ауданы Көктал ауылының тұрғыны Ақат Рақышев. Оның есімі биылғы «Қазақстандағы 100 жаңа есім» жобасында кеңінен танылды. Ауылдағы мектепте көркем еңбек...

Қошке Кемеңгерұлы. Жат тіл оқыту әдісі

Тіл оқыту әдістері толып жатса да, ең жақсы әдіс туралы мәселе дұрыс шешілген жоқ. Сонда да тіл оқыту әдісін қарастырушылар негізінде екіге бөлінеді. Бірінші ағымдағылар...