Педагогикада Оккаманың бритва заңын қолдану — бұл оқыту әдістерін, құралдарын және материалдарын артық күрделендірмей, ең тиімді әрі қарапайым тәсілдерді қолдану дегенді білдіреді. Бұл принципті қолданудың бірнеше тәсілдері бар:
1. Оқу материалын ықшамдау. Оқушыларға берілетін материалды түсінікті әрі қысқа етуге тырысыңыз. Артық ақпарат оқушының назарын негізгі тақырыптан алшақтатып, оны қабылдауын қиындатады. Сондықтан сабақта басты идеяларды ғана түсіндіріп, қажетсіз мәліметтерді қысқарту тиімді.
2. Әдістемелерді қарапайымдау. Күрделі оқыту әдістерінің орнына қарапайым, бірақ нәтижелі тәсілдерге жүгіну пайдалы. Мысалы, белгілі бір күрделі тұжырымдаманы түсіндіру үшін қарапайым мысалдарды, ойын түріндегі жаттығуларды қолдану арқылы оқушының түсінуін жеңілдетуге болады.
3. Кері байланыс пен бағалауды жеңілдету. Кері байланыс беру кезінде күрделі бағалау схемаларының орнына, қарапайым әрі анық критерийлерді қолдану, бағалауды тездетіп, оқушыға түсінікті етеді.
4. Ресурстарды оңтайландыру. Сабақта көп түрлі құралдарды пайдаланудың орнына, мақсатқа сәйкес ең тиімді және қарапайым құралдарды таңдау маңызды. Мысалы, ақпаратты жеткізу үшін презентация, диаграмма немесе қысқаша бейнероликті қолдану жеткілікті болуы мүмкін.
5. Оқытудың мақсаттарын нақтылау. Сабақтың мақсатын мүмкіндігінше анық әрі нақты етіп белгілеу керек. Мысалы, сабақ барысында бірнеше үлкен тақырыптың орнына бір негізгі мақсатқа шоғырлану, оқушыларға нәтижеге жетуді жеңілдетеді.
6. Түсіндірме беруді оңайлату. Оқушыға жаңа материалды түсіндіргенде, таныс аналогияларды қолдану арқылы күрделі ұғымдарды қарапайым тілмен жеткізу, оқыту тиімділігін арттырады.
Осылайша, Оккамның бритва заңы педагогикада оқыту процесін барынша қарапайым және қолжетімді ету үшін артық элементтерден арылып, білім беруді тиімдірек және жеңіл қабылданатын етуге көмектеседі.