| 2017 | January

  • «Мұғалім жалақысы жетпегендіктен кейде ата-аналарға алақан жаюға мәжбүр болады»
    Ұстаз үні

    «Мұғалім жалақысы жетпегендіктен кейде ата-аналарға алақан жаюға мәжбүр болады»

    Бүгінде мұғалім мамандығына кім көрінген әңгіме айтып, пікір білдіретін болып алды. Мұнымен қоймай әлеуметтік желіде ұстаздармен ұстасып, тіпті дөрекі сөйлеген мектеп оқушыларының әрекеттері бүгінгі мәртебелі мамандықтың беделіне көлеңке түсірді. Әйтсе де, ел ішінде сыйлы, қоғамда айтары бар педагогтардың  саладағы өзекті мәселелерде бас көтеріп, білім саласының дамуына қажетті ұсыныстарын жеткізіп жүргендері аз емес. Соның бірі, елге

  • Аятжан АХМЕТЖАН. ДАЛАҒА ШАШЫЛҒАН ДАРЫН
    Жаңалық

    Аятжан АХМЕТЖАН. ДАЛАҒА ШАШЫЛҒАН ДАРЫН

    Адам мемлекеттің басты құндылығы, адами ресурс күллі байлықтың бастауы. Адами капиталының бастау көзі партадағы бала! Біздің партадағы балалар мемлекеттік картадан тысқары жүруге һәм тысқары білім алуға неге құмар? 11 жыл оқытқан баламыз отанының құшағынан жылу (білім) іздемей, неге шет жағалап кетті? Өз балаларына мүлде грант бөлмейтін Қытай Қазақстан баласына келгенде неге мыңдап грант бөледі? Ресейлік

  • Жапониялық ұстаз
    Білім жарысы

    Жапониялық ұстаз

    Бір күні жапондық әріптесім Ямамотодан: – Жапондықтар ұстаздар күні болғанда, оны қалай мерекелейді? – деп сұрадым. Менің сұрағыма таң қалған ол: – Бізде ұстаздар күні деген мереке жоқ, – деді. Оның жауабын естігенде мен тосылып қалдым. Сенейін бе, сенбейін бе? Санамда: «Неге экономикасы, ғылымы, техникасы қарыштай дамыған елде ұстаздарға, олардың ересен еңбегіне немқұрайлы қарайды екен?»

  • Әлімов Асхат. Өзгерістер туралы
    Ұстаз үні

    Әлімов Асхат. Өзгерістер туралы

    Қытайларда мынандай қарғыс бар екен: «Өзгерістер заманында өмір сүр!» Біз де бүгінде осындай өзгерістер заманында өмір сүріп жатқан жоқпыз ба?  Неліктен өзгерістер қарғыспен байланысты? Өйткені адамдардың басым бөлігі консерватор: жаңалықтарды біз көбіне-көп жақтырмай қабылдаймыз, ұнатпаймыз, себебі олар бізді үйреншікті өмір салтынан айырады, осы арқылы бізге көп ескі әдеттерімізден бас тартып, басқаша жұмыс жасауға мәжбүр боламыз,

  • Мұрат Әбенов. НЗМ-ның оқу бағдарламасын қарапайым мектептерге көшіру тоқтатылсын.
    Жаңалық

    Мұрат Әбенов. НЗМ-ның оқу бағдарламасын қарапайым мектептерге көшіру тоқтатылсын.

    Мен Назарбаев зияткерлік мектебінің оқу бағдарламасын қарапайым мектептерде оқытылуына толықтай қарсымын! Мәселе оқулықтарда да, тіпті, үш тілділік те емес… Осылай күйініп, Facebook-тегі жеке парақшасында мәселе көтерген бұрынғы Білім вице-министрі Мұрат Әбенов әлі кеш болмай тұрғанда, Назарбаев зияткерлік мектебінің оқу бағдарламасын қарапайым мектептерге көшіру процесін тоқтата тұруды сұрайды. Сөйтіп, ол білім жүйесіндегі бірнеше қателіктердің атын атап, түсін

  • ОРТАЛЫҚТАРДЫҢ КӨБЕЙГЕНІ МЕКТЕПТІҢ ОЛҚЫЛЫҒЫНАН БА?
    Ұрпақ тәрбиесі

    ОРТАЛЫҚТАРДЫҢ КӨБЕЙГЕНІ МЕКТЕПТІҢ ОЛҚЫЛЫҒЫНАН БА?

    Елімізде соңғы жылдары оқушыларды ҰБТ-ға дайындайтын білім беру орталықтары көбейіп кетті. Бұл бір жағынан жақсы болғанымен, екінші жағынан кейбір олқылықтардың бар екенін көрсетіп отыр. Мәселен, мектеп оқушыларға сапалы білім берсе, ата-ана баласын білім беру орталықтарына беріп, әуре болмас еді. Өйткені ақылы қызмет көрсететін орталықтарға қыруар қаржы төлеуге тура келеді. Ұстаздар жекеменшік оқу орындарының көбеюінің бірнеше

Кирил     توتە     Latin

Редактор бағаны

Абайдың қара сөздері

Ахметтің 40 мысалы

Соңғы пікір

  • Білім саласын бірігіп көркейтейік, не дегенмен оқушылардың басым бөлігі қазір орта мектептерде білім алуда, менің өтінішім мектеп оқушыларына барынша көмек беріңіздер.

    by Бектұрғанов Нұрлан АЯТЖАН АХМЕТЖАНҰЛЫ. ҚОСЫМША БІЛІМ ҚОЛ БОЛА МА?

  • Сайлау -б ұл демократияның ұлы тойы деп білемін, кім өзінің тойын сәтсіз, қызықсыз, әділетсіз өткізгісі келеді.

    by Бектұрғанов Нұрлан Аятжан Ахметжанұлы. Сайлау туралы

  • Мұғалім мәртебесін көтеру өте орынды. Бір кездері төрден орын алған ұстаздар қазіргі қоғамда ең қорғансыз ,көнбіс пендеге айналды. Ата- анадан ,баладан ,қоғамнан түрлі сөз естіген ұстаз-келешек мектептен безетіндей деңгейге жетті.Мұғалім еңбегі әділ бағаланып жатырған жоқ. Оған 33 жыл еңбек еткен менің дәлелім жеткілікті. Мұғалімде бос уақыт деген мүлде жоқ. Сабаққа дайындалу, дәптер тексеру, оқушы күнделігін тексеру, ата-анамен байланыс, қосымша жиын-семинар т.б,оқушының сабақтан соң аман сау үйіне жетуі, демалыс күндергі оқушы қауіпсіздігіне алаңдау, үлгірімі төмен оқушымен жеке жұмыс жасау, кәсіби іздену ... сансыз жұмыстың арасында өз отбасы мен өз денсаулығын ойлауға уақыт таппай жанталасады.Мұның бәрі мұғалімді адами тұрғыдан шаршатса, арасында кабинет шаңын сүрту, кабинетті безендіру, гүлдендіру қаражат жағынан шаршатады.Мұғалім 50-55 жасында (әйелдер) ЗЕЙНЕТКЕ шығуы қажет. Сонымен бірге мұғалім құқығы кез келген жерде тапталмауы керек. Ол мектептің білікті басшысы болуын қажет етеді. Мектеп -құрметті мекеме болуы керек. Сонымен бірге тек педагогтер мәртебесімен шектелмей мектепте қызмет атқаратын техникалық қызметкерлерді оларға қажет құралдармен толық жабдықтап, жалақыларын көтеру қажет.Ал мектептегі педагогтерге теңестірілген тұлғалар-зертханашылар жалақысын көтеру ешкімнің ойына келмейтін сяқты.Сегіз сағат пән мұғалімдерімен бірге( химия, физика, биология) кабинет тазалығынан бастап ,зертханалық құралдарды дайындауда олардың еңбегі ұзақ жылдардан бері 45 мыңмен төленуде. Бұл да министрлік назарын аударатын мәселенің бірі.

    by Абжамиқызы «ПЕДАГОГ МӘРТЕБЕСІ ТУРАЛЫ» ЗАҢ ЖОБАСЫНА ҰСЫНЫСТАР

  • ЗЕЙНЕТ ЖАС 63КЕ ДЕЙІН ӘЙЕЛ АДАМДАРЫ ҮШІН ӨТЕ ҚИЫН МҰҒАЛІМДЕР ҮШІН БІР ТҰРАҚТЫ 30 жылдан кейін мектептен өз еркімен жіберетін кез келді ол ұстаз бір салада үзбей еңбек етіп ұзақ еңбегі сіңді

    by Айко «ПЕДАГОГ МӘРТЕБЕСІ ТУРАЛЫ» ЗАҢ ЖОБАСЫНА ҰСЫНЫСТАР

  • Қайырлы күн! Мұғалім мәртебесі туралы заңда мына мәселелердің қарастырылуын ұсынамын: 1. Мұғалімдерді ертелі-кеш бітпейтін жиындарға жіберу тоқтатылсын. Залды толтыру үшін білім беру саласына қатысы жоқ жиындарға да бізді жіберіп жатады, осы мәселе шешілсін. Бұл біріншіден, сабақ процесінің дұрыс жүруіне кедергі келтіреді, екіншіден бізгі тіпті қатысы жоқ. 2. Мектептерде мұғалімдердің барлығы қажетті техникамен, кеңсе құралдарымен қамтамасыз етілсін. Қазіргі таңда жаңартылған білім беру бағдарламасына көшіп жатырмыз, бұл бағдарлама бойынша сабақтың тиімді өтуінің басты факторы техникалық жабдықтар. Дұрыс, берілді ноутбук та беріліп жатыр, интерактивті тақта да бар. Бірақ аудио-видеоны тыңдайтын құрылғы, интернет жоқ. Жиынтық бғалауды алу үшін тапсырманы әр оқушыға шығарып беруіміз керек, оған тағы принтер жоқ. Әр кабинетте көрнекілік құралдар, түрлі-түсті магниттер, түрлі түсті қаламдар тұруы керек, бұл да оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттырады. 3. Мектеп және мұғалім баланың ТЕК БІЛІМІНЕ жауап беретін болсын. Олардың сабақтан тыс уақытта, мейрам кездерінде, түнгі уақытта көшеде жүруіне немесе бұзықтық жасауына үйіндегі ата-анасы жауап беретін болсын. Бұл үшін мектеп жауапқа тартылғаны доғарылсын. 4. Үшінші пунктке тағы қосымша, баланың басының биттеп кетуі, киімінің кірлеуі деген т.с. мәселелер тағы ата-ананың жауапкершілігінде болсын, баланың тазалығы мен гигиенасы ата-ананың мойнында. 5. Мұғалімдердің кәсіби мерекесі Ұстаздар күнінде сыйақы берілетін болсын. 6. "Совместитель" болып жұмыс істеуге тыйым салынсын, бұл мұғалімді екі жаққа алаңдатып, соңында сабақтың сапасының төмендеуіне әсер етеді. Әрі қарай тағы жалғасы бар) есіме түскенде жазам

    by Қарапайым мұғалім «ПЕДАГОГ МӘРТЕБЕСІ ТУРАЛЫ» ЗАҢ ЖОБАСЫНА ҰСЫНЫСТАР

Серіктестер




Сайт алаңында білім саласы мен ұрпақ тәрбиесіне байланысты өзекті деп санаған ойларыңызға орын береміз.

E-mail: kazbilim@gmail.com

ZERO.KZ HotLog